Categorie

Bestellen bij ons is heel eenvoudig en kan in slechts enkele stappen worden afgerond:

  1. Kies producten: Bekijk ons assortiment en kies de producten die je wilt bestellen.

  2. Winkelmandje: Voeg de geselecteerde producten toe aan je winkelmandje en controleer of alles klopt.

  3. Kassa: Ga naar de kassa en vul je persoonlijke gegevens in, zoals je naam, adres en betaalgegevens.

  4. Betaalmethode: Kies een van de beschikbare betaalmethoden, zoals iDEAL, PayPal of Sepa (overboeking) (België).

  5. Bevestiging: Na het plaatsen van de bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail.

  6. Verzending: Wanneer je bestelling is verzonden, ontvang je van ons een e-mail met de track & trace code, zodat je de verzending van je pakket kunt volgen.

Als je vragen hebt over het bestelproces, neem dan gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om je te helpen.

 
Prijzen
Alle getoonde prijzen zijn verkoopprijzen inclusief BTW. Behalve op de winkelwagen en kassapagina zijn de prijzen exclusief verzendkosten.
 
Betalen
De aankopen die je bij Grnfix.nl doet, kun je betalen via iDEAL, paypal of Sepa (overboeking) (België).
Het grote voordeel van iDEAL is dat je rechtstreeks, via de veilige omgeving van je eigen bank, kunt betalen en dat jouw bestelling gelijk verzonden kan worden nadat de betaling via iDEAL is afgerond. Betalen met iDEAL werkt als volgt:
1. Wanneer je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of Triodos Bank kun je gebruik maken van iDEAL.
2. Je plaatst je bestelling en je kunt vervolgens kiezen om te betalen met iDEAL.
3. Je wordt doorgeleid naar je eigen veilige internetbankieromgeving, waar je betaling klaarstaat. Vul de ontbrekende gegevens in en doe de betaling.
4. Het bedrag wordt direct van je rekening afgeschreven. Grnfix krijgt dan bericht dat de bestelling is betaald.
5. Op het opgegeven e-mailadres ontvang je vervolgens binnen 1 uur per mail een ontvangstbevestiging.
6. Je gaat terug naar de site. De bestelling wordt binnen enkele werkdagen geleverd.
 
Problemen met bestellen?
Lukt het plaatsen van een bestelling niet?
Controleer dan of je akkoord bent gegaan met de voorwaarden.
Heb je een BTW-nummer ingevuld?
Controleer dan of er geen landcode voor staat, geen leestekens of spaties in staan en of (bij een Nederlands BTW-nummer) de B een hoofdletter is.
 
Een andere oorzaak kan zijn dat je bestelt via tablet of mobiel. Wij willen je adviseren het dan nogmaals te proberen op een laptop of computer. Mocht je hier niet toe in staat zijn, neem dan contact met ons op. Heb je vragen of heb je hulp nodig? Neem ook in dat geval contact met ons op.

Bij Grnfix doen we ons best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Mocht het gebeuren dat een artikel tijdelijk niet op voorraad is of om een andere reden vertraging oploopt, dan zullen we je hier zo snel mogelijk over informeren. In dat geval heb je het recht om de bestelling kosteloos te annuleren.

Als je meerdere artikelen hebt besteld en een deel van de bestelling nog niet leverbaar is, dan nemen we contact met je op om hierover te overleggen. Je kunt er dan voor kiezen om alleen de leverbare artikelen te laten verzenden. Houd er rekening mee dat de kosten voor het nabezorgen van een deelbestelling voor onze rekening zijn.

Als artikelen een langere levertijd hebben dan 2 werkdagen, dan zullen we je hierover informeren zodat je op de hoogte bent van de vertraging.

Bij Grnfix werken we samen met PostNL om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te leveren. Mocht je onverhoopt niet thuis zijn op het moment van levering, dan zal de bezorger proberen om het pakket bij de buren af te geven. Als dit niet lukt, dan zal de bezorger het pakket naar een ophaalpunt brengen.

Als de bezorger het pakket bij de buren heeft afgegeven of naar een ophaalpunt heeft gebracht, dan zal er een briefje in je brievenbus worden achtergelaten met de locatie van het ophaalpunt. Als er geen briefje in je brievenbus is achtergelaten en je het pakket niet hebt ontvangen, neem dan direct contact met ons op. We zullen dan samen met PostNL zoeken naar een oplossing.